Dagaanbiedingen zijn een marketingstrategie op het internet die werd geïntroduceerd op 12 Juli 2004, door een 22-jarige jongen uit Amerika. De acties die toen werden gehouden werden na een tijdje overgenomen door twee Nederlanders. Deze presenteerde de website iBOOD.com waar je dagelijkse deals kan krijgen. Hun site staat het meest bekend om hun actie: The hunt. Hierin kan je 48 uur aan een stuk allerlei deals achter elkaar scoren voor een zeer goedkope prijs. Dag deals worden tot op de dag van vandaag gebruikt om zo veel mogelijk producten te verkopen in een snel tempo. Hierdoor krijgen bedrijven minder geld per verkoop, maar omdat er zoveel mensen zijn de een goedkope deal willen meepakken verkopen ze dus veel meer.
Dit concept is ook door veel dvd aanbieders overgenomen zodat ze meer verkopen. Hierdoor heb je dus de kans om allerlei films voor een goedkope prijs te scoren. Ook zijn er veel andere sites waar je een verzameling van dag deals kunt vinden. Een dvd deals zijn vaak 24 uur lang, maar kunnen met succes soms ook verlengd worden tot 36 uur. Als je graag mee wilt krijgen wanneer er een dag deal is is er een mogelijkheid om te abonneren op een nieuwsbrief. Vaak zijn de voordelen zijn de nieuwsbrief dat je van te voren al krijgt te weten wat er die dag als deal wordt gezet. Een dag deal is zeker verstandig om mee te nemen, want een korting tot 70% laat je toch niet liggen? Klik op de banner voor de beste dag deals zodat je nooit meer iets hoeft te missen!
Terug naar overzicht